2019年4月16日 星期二

夢- 又多又亂


琴日發左個夢好亂好多野但又唔係好記得咁,我同幾個人喺一個室內0既地方,好似係一啲住宅大廈地下的商場裏面,但啲廁所入口就設喺商場外面,之後我出左去外面搵廁所,但又留低左部電話喺嗰度,去搵廁所0既場景係黑夜0既戶外, 之後諗起留低左部電話,於是就諗住返去拎返,但場景喺去左間戲院,而間戲院又好似好大的紅館咁,入去嗰間戲院又需要戲飛,但由於我冇,所以就要偷偷地入去,但入到去又俾一個女職員發現左,佢係咁追住我,我就係咁落樓梯逃離佢,但最後都俾佢追到。情景又去返戶外,見到個男保安職員,同佢講左兩句野,我就走左,行行吓見到France,佢帶住一個好似有癲癇症0既男子,原來係佢個仔,而佢個仔原來又係啱啱嗰個男保安職員,佢係剛剛工作時冇發作,放工後就發作。

沒有留言:

張貼留言