2019年4月5日 星期五

夢 - 見母親叫自己

琴日發夢夢見自己返左十幾廿個鐘工,之後自己一個去睇戲,但係老婆打黎問我去左邊時,我就話我仲OT緊,不過睇完戲又要去一個地方參加公司的一個有野食的講座,當我入左閘撘地鐵去0既途中,Aaron打黎問我走未,意思好似係唔駛去個講座,可以直接走,但唔知點解我又喺同入閘同一個站出左閘,於是試吓去客服,話俾佢知我唔小心出左閘,佢就退返錢俾我,但之後我又去左公司嗰個講座,入到去夾左一隻油雞脾同一隻燒雞脾,食左兩口之際,不停聽都母親叫喚"細佬""細佬"咁叫我,我隔左陣先醒悟到係母親叫我,因為佢無理由知道我呢個時間喺呢度,於是我就出去問佢咩野事,佢就好緊張咁話,我阿哥爭財務公司錢,叫我幫吓佢,我問幾錢,佢又好似唔清楚,於是我就直接同佢上財務公司對數,睇左張單,原來只係幾千蚊,之後我仲要好似公司啲QS咁逐個項目減佢錢,到財務公司個經理睇完,好似都接受我減佢錢咁,之後準備同佢入財務公司的一個夾萬庫,佢拎左抽鎖匙出黎準備開門,見住佢插條鎖匙入門孔,另一面又見到閉路電視影住佢,就係咁就醒左或唔記得了。

沒有留言:

張貼留言