2019年4月16日 星期二

書 – 向人生提問的藝術


呢本書全部都係問題,啲問題有啲哲學及意思,會令人深思及反思,但我睇呢本書的時候都冇乜心機睇,所以好快速咁睇完,之後就唔記得……但記得以下兩段。

記得其中一個問題係:若果投資朋友可以像投資股票一樣,你會投資在那一個朋友身上?我想一想後,覺得沒有一個朋友值得我投資,反而想投資於自己身上。

另外,作家卡爾·尤里烏斯·韋伯( Karl Julius Weber )選擇以「躺在此處的是我的遺骸,我曾經希望,躺在此處的是你的遺骸。」作為他的墓誌銘

另一方面又覺得有啲問題問得唔太啱,或者唔應該答,唔應該俾一個問題帶住自己黎走。就好似讓天賦自由所講,人地問你智商高唔高,但智商唔係就代表晒你所有能力。

沒有留言:

張貼留言