2017年7月26日 星期三

終於搵到新工

呢兩日數到三個offer,三個offer人工都同以前份工一樣,比較過後,揀左一份覺得較有機會發展自己事業0既一份黎做,但係將會由以前的銀行假變做勞工假,年假由原來的16日跌到落7日,以及將會由原來的五日工轉做五日半。以2018年度計算的話,即係總共小左38日(9日年假+5日銀行假+24日(五日半的半日)),若果花紅達到1.5份糧的話,這份工作才化算,當然亦要視乎呢份工作會唔會帶俾我其他額外利益。

早前叫我轉去佢公司做嗰位人兄終於打返俾我,但因為某些原因,大家都決定唔合作住,等過一段時間再決定。但因為今次呢件事,另我對呢位人兄0既信任度大大減低。

由7月4日last day 到8月1日再就職,差不多失業了一個月,浪費了搵多一個月人工的時間,但係令我再一次認識價值投資及財務自由呢樣野,再加上可以迫我離開本來0既comfort zone 去作出改變,都未嘗唔係一件好事,都係嗰句,塞翁失馬,焉知非福,最後都係睇結果。

今次失業除左令我再一次認識價值投資及財務自由呢樣野之外,亦都令我對工作0既態度有所改變,以前成日覺得份工唔夠好,又唔係自己想做0既野,成日都唔知足,但係經過今次失業時期,開始覺得感恩有工作做,同埋作為員工,應該要站喺老闆0既角度去工作,令自己工作時更加用心學習所有野,抱住自己出去創業都會有料有競爭力0既心去做。

股票方面,作日以1.15買入4000股彩星集團(635),其每股淨資產值HK$28.5,實在相差好大,但上年度盈利不好,所以小注買入這枝股票觀察。

其實好多Blogger 都唔建議喺呢個時期入市,因為恒指呢段時間都升左好多,就算買入高息股都好大機會賺息蝕價,但係下一個cycle 又唔知幾時到,考慮到大部份公司業績都唔錯,如無大意外,股市應該只會保持住調整及向上,所以我最終都決定小量入市收息,到跌市時再大手入市溝淡,如短期內跌市都唔會賣出手上股票,只會長擺收息,如升市的話就會視乎情況賣出。

沒有留言:

張貼留言