2017年8月6日 星期日

老朋友聚舊

昨夜與久違了兩年左右的老朋友聚舊,跟他們說起有關財務自由0既野,他們都抱著質疑0既態度,始終我尚未成功,甚至連起步都未算係,而且我都只係紙上談兵,亦都冇任何數據支持,難怪佢地會有點抱著取笑我的態度,結果真係代表一切。其實自己未成功都唔太想提出呢樣野,但係一想到要成功最小要花十年時間左右,現在不跟他們說的話,他們又會浪費左啲時間值,說了就當重了朋友的責任,其他就等十年後0既結果啦,希望自己起碼經歷最小一次0既熊市,咁先可以代表我唔係靠運氣,而係真係理解到投資0既真諦,所以最後先會成功。亦都希望我身邊0既朋友都可以早日達到財務自由,真真正正咁享受佢地0既人生,唔駛再為三餐而苦惱。

沒有留言:

張貼留言