2017年8月22日 星期二

嘉士利及SOHO中國業績

嘉士利業績令人有點失望,幸好公司尚有錢賺,以我買入價$2.3計算,每股盈利有10.14分都算免強可以接受,以上半年報表來講,好難預測後半年盈利,可以說好壞參半,所以決定再睇多半年先再決定,若果下半年盈利有返增長,派息不變的話,將會繼續持有。

而SOHO中國業績則另人刮目相看,潘石屹真係一個敢作敢為、前瞻又創新0既人,SOHO 3Q即係共享辦公空間呢個理念已經唔係第一次聽,喺我搵工期間,已經有過一間類似0既公司叫我去面試,我已經對呢間公司有啲興趣,但其實又有啲覺得享辦公空間呢樣野都幾難個,細心啲睇年報,會發現賺錢純粹因為投資物業的評估增值由2016年0既11億升到2017年0既61億,呢啲水份完全只係帳面賺,而唔係生意盈利能力,暫時黎講,繼續持有,睇佢會唔會繼續大派息(今期將會派發每股人民幣0.346元的特別股息),同埋租務方面會唔會真係賺到錢。

有啲想增持SOHO中國,但考慮現時買入任何股票0既風險都好大,所以都係要繼續忍手,不排除出糧後及除淨前會忍唔住入多小小。

無論如何,呢兩隻股票都另我學習到好多野,無論賺定蝕都係值得。若果嘉士利將來業績繼續變差,會另我更加小心,只買入一啲藍籌股及較大型0既公司,但其實嘉士利已經算係中國餅乾界龍頭,唯有拭目以待啦,而SOHO中國教識我管理層經營理念真係好重要,世界不斷轉變,如果公司唔作出轉變,幾大0既公司都有機會被淘汰。

沒有留言:

張貼留言