2018年10月11日 星期四

夢 - 女兒

由於女兒大汗,直到前日訓覺都仲開緊冷氣,琴晚真係覺得開始凍,所以就試吓唔開冷氣,唔知係咪因為咁,搞到我個女頸背成日出汗同埋醒左好多次,每次醒又要抱佢同我地一齊訓,等佢熟睡啲又搬返佢去BB床,之後就不停輪迴咁,冇覺好訓,又搞到我都唔知佢到底係同緊我地訓定係喺BB床訓緊,訓訓吓發左個幾恐佈嘅夢。

場境係喺我以前柴灣住嗰間屋,夢裏面見到我老婆帶左啲朋友黎玩,我就自己湊住個女,發覺個女塊面皮膚有啲問題,於是就帶佢去睇醫生,醫生話我個女中左病毒,俾左啲藥膏佢搽,醫生話搽完都唔好就冇得夠,同埋啲病毒只要面貼面就會傳染。
返到屋企幫個女搽完,好似都好唔返,之後佢就發晒癲咁要同我面貼面,將病毒傳染俾我,我好驚咁推開佢,但又唔可以整傷佢,我見到佢好似就快會死,但又越黎越癲,而我老婆仍然喺屋裏面另一間房玩緊,之後我想搵野綁住我個女,但係一個人搞勁都搞唔掂,最後佢就香左,我將佢條屍放左喺大門口附近,但由於大門半掩,有鄰居見到有條BB屍,好似想去報警,我老婆同個朋友終於出返廳,見到之後,我就講返成件事俾佢知,點知佢竟然毫不在意,仲話隨便掉左條屍佢,但眼眶流住眼淚話非法處理屍體係犯法,不如報警,之後就醒左。
唔知係熱得滯定係驚得滯,我件衫胸口都濕晒。

另外發左個夢係我揸住電單車準備去球場同舊同學踢波,去到個球場變左車房,於是我就走喇。

沒有留言:

張貼留言