2018年11月6日 星期二

書 - 成功率90%!上班族微型創業聖經:早晚30分鐘,穩穩賺進人生幾桶金

估唔到呢本書都好似「遇見未知的自己」咁,叫讀者向自己內心尋找,由興趣出發去創業,如果唔知自己興趣,就向童年回憶,成功或被贊許嘅事尋找,或者由弱點轉化為強項(例如由不懂英文到學好英文的過程)。當搵到自己嘅興趣後,最小要睇六十本有關嘅書及到訪100家相關的店,令到自己成為專業,另外,要成為第一,但不需要全世界第一,例如自己市區裏面的第一,第一多客、第一快、第一好質素等等,其中一樣第一就可以了。

呢本書值得收藏再睇。

上兩星期左右個女半夜發燒,帶左佢去睇急症,之後斷斷續續又帶左佢去睇醫生,中途我又病左,再加個女唔係太接受呢家個新工人咁,每次得返個新工人睇住佢,佢都喊到拆天咁,每當呢個時候都會諗,只怪自己未做到敗務自由,否則就可以自己湊返個女,唔駛拎到個女病之餘仲要成日喊,好彩近排佢算好返好多,亦都好彩我呢家份工都算自由又舒服。不過成日都仲要擔心俾人炒都真係唔係辦法。

講黎講去,都係要向內心尋找真我,活出真我又可以搵到小小錢,達到最基本嘅財務自由真係好重要。就算活左咁多年,諗左咁多年都仲未做到,但都係唔可以停止,要不停繼續思考及嘗試。不過見住身邊嘅人不停咁為專業考試而努力,而自己就唔知係咪懶惰而搵藉口,覺得人始終都唔應該太隨波逐流,而係要向住自己嘅內心、自興趣去行,但係冥想(或者係我以為自己係㝠想緊,但其實經常都只係發呆或訓覺)左咁耐,都係冇前進過,會唔會係錯呢。係呢啲時候,結果就代表一切,但要到我死前才會知道結果。

沒有留言:

張貼留言