2019年6月17日 星期一

書 - 『F.U. Money』及『3000元開始的自主人生』


終於睇完F.U. Money』,呢本係我第一次完成0既英文書,唔知係因為成者Dan Lok 係香港人,定係因為我真係好想學識點樣做生意搵錢,所以覺得睇呢本書唔難亦唔辛苦,另外亦都差不多睇完『3000元開始的自主人生』,要睇0既書同要學習0既野真係永遠都學唔完,『F.U. Money』最後都提醒讀者,要行動,我亦都越黎越強烈感覺到我要行動喇,但係都係唔知點踏出第一步,唔知有咩產品或服務可以提供……但我都好想對自己講:『行動啦!仆街!』

另外,前幾日睇左殺神特攻,銘恩話啲指彈識轉彎所以好睇,但喺我0既角度係睇到個男主角想改變現狀0既生活……呢啲就係所謂0既吸引力法則!?我越喺諗人生要改變,想做生意,我就會不停搵到有關呢方面啲野黎睇。

沒有留言:

張貼留言