2020年1月21日 星期二

創業之一

未讀完書已經成日想創業,試過做年宵(只係夾錢同幫小小手)、擺市集小攤檔、網上賣野及正式開過兩間公司,但都係好似冇乜努力過啲乜,所以隔左十幾廿年,最後都係冇成功過,但係心裏面依然想繼續去嘗試,睇完『財務自由速成法』及『90後的半退休生活』後,又再想嘗試創業,除左為左錢之外,創業對我黎講好似先會令我人生完滿同有意義,其實都唔係追求要搵大錢,只要達到同現有人工差不多已經會令我好滿足。

記錄喺度係為左逼自己有啲期限去完成一啲創業的工作,以免自己又唔郁,亦都勉勵自己,就算失敗都要繼續嘗試。

『90後的半退休生活』作者喺最後引用倪匡的一段話:

『地球在這無邊無際宇宙中,渺小得根本不值一提。就如陽光從窗外射到你桌子旁,你看見那一粒上下浮動,小得看不見的塵埃。而身處地球上的你,生命更如一聲嘆息般短暫。』

喺我未見到呢段說話,我已經成日都咁諗,所以一直都接受唔到自己日復日咁返工放工,冇善用生命短暫0既時間去做自己真正想做0既野。

將會做0既所謂創業,其實都冇乜特別idea,自己亦都冇乜市場優勢,所以都令我有啲郤步,但係為左唔好俾藉口自己,都係迫自己行動左先,好似書裏所講,都係要靠自己睇市場反應再作出改動。

沒有留言:

張貼留言