2020年8月30日 星期日

創業之五

由於個女星期一至五都返左黎住,再加上星期日要陪老婆,真係令我冇乜時間搞創業0既野,或者我創業0既心都係唔夠強烈,再加上創業真係太虛無縹緲,所以越黎越冇心機搞,我越黎越當呢樣野只係我生命中曾經玩過0既一個遊戲,或者隨時都會game over。

見到某90後 blogger由本來唔係讀金融,靠自己研究股票而達到財自,仲可以有人搵佢做佢夢想中的金融工作,真係好羡慕,以前我開始睇股神0既書再學買股票,以為自己真係理解及學識左,最後輸好多錢,直到呢家都好似冇學過啲咩,淨係靠跟人買,唔知幾時又輸晒啲錢,真係唔知自己係冇資質定係唔夠努力,所以我先做唔到佢咁。

沒有留言:

張貼留言