2020年10月9日 星期五

創業之七

每次同D傾電話都會開始有啲怯,因為佢每始都講出我既懶惰、弱點及藉口,難怪佢係成功嗰個,而我唔係。由於我追求0既野及物欲唔高,所以都令我想努力0既心唔強,呢家唯一令我想繼續做落去0既心純粹係因為唔想浪費左teammate及D所付出0既野。

上星期開始越黎越冇力創業,D感覺到後,同我講話唔玩了,於是我同A及C講,我已經冇乜創業心了,若佢地想繼續玩落去,我就做投資者賣FB廣告,佢地兩個都話想繼續,之後D都冇退到,繼續盡力去幫我地,而我亦都冇完全退到,有時間就盡量做小小野,繼續搵人,遊戲黎到今日已經差不多三個半月了,由於始終沒有回報,所以公司越黎越down 了,都係靠D 一真係背後push 我地,間公司先算係免強做落去,今個月都冇成果的話,應該就Game over 了。



沒有留言:

張貼留言