2017年7月18日 星期二

送股票給老婆作生日禮物

今日係老婆生日,以前總覺得買生日禮物又浪費又冇用,呢家決定每年都買股票俾佢做生日禮物,佢再用收到0既息黎買佢想買0既野,可以的話,我好想建議佢用收到的股息繼續滾存,但我知道佢應該唔會聽我講,所以我冇出聲,大家都只會相信結果,十至十五年左右,當我真係達到財務自由後,佢見到我這個Blog,到時應該會肯相信我掛。

黎緊大部份目標股票0既除淨日都喺9月份,所以要買就要喺除淨日之前買,但由於恒指喺呢一個星期日日都升,今日半日已經升至26,652,帶動目標股票隻隻都升,需然有部份目標股票息率依然吸引,但距離除淨日尚有個半月,作為一個價值投資者,所以決定暫不買入任何股票,等待適當時機才出手,但若9月前股價都沒有跌下來的話,我就沒有機會入市了。

沒有留言:

張貼留言