2019年2月6日 星期三

老婆系列1 - 拜年

先旨聲明,寫得老婆系列,雖然係陳述事實,但難免會有所偏頗,而不夠中立,因為都係由"我"心裏所想再寫出來。

每年要去老婆阿媽屋企拜年都覺得好麻煩,今年年廿九就要去佢錦上路間屋食晚飯,點知年初一又要過佢喺我地隔黎棟樓間屋拜年,未餵到我個女食粥,又要再去老婆居於深水埗的親戚家拜年,本來我老婆係諗住咁就可以完結,點知老婆又再問佢阿媽,聽日仲駛唔駛過錦上路,佢阿媽又話最好早上去,搞到年初二又要再過老婆阿媽錦上路間屋再拜年,真係拜到嘔,老婆的兩個阿哥除左年廿九去左錦上路間屋食晚飯外,之後應該都冇再搞咁多呢啲野,但我竟然要搞咁多,根本就係因為我老婆乜都淨係識問阿媽,之後又跟佢指示,到我俾意見又唔聽,又唔跟我指示,點都好,下年年初一一定選擇返柴灣我阿媽度,年初三返元朗我阿婆度,得返年初二俾你。

沒有留言:

張貼留言