2019年2月6日 星期三

老婆系列2 - 鑽戒

差不多又到情人節,無可否認,我比起好多男士,的確係做小好多野又好小送禮物,但對於你今年話要送鑽戒俾你,我真係覺得有啲煩,雖然我地屋企唔算好窮,但只要我一失業,要應付每個月萬大約兩萬的家庭支出,真係有點吃力,所以我先成日叫你買多啲股票收息,直到每月收到0既息可以多過每月的家庭支出都不要鬆懈,所以我寧願用多啲錢送股票俾你,都唔寧願買一啲無謂0既消費品給你,雖然聽說呢家連鑽石都可以保值,但我真係唔知你要買嗰隻鑽戒有冇呢個功效,雖然萬多元的東西我們家還負擔得起,但辛苦工作大半個月才換來這種消費品真的值得嗎!?不是說完全不買消費品,但係要喺財政餘裕0既時候才買會比較好,否則只是充大頭鬼吧!

沒有留言:

張貼留言