2019年6月9日 星期日

尋找自我之旅 1 - 持續進修潛水

十年前左右喺澳洲考左OW潛水牌,年頭時發現有個持續進修基金的課程可包考埋AOW潛水牌,又俾我貪小便宜0既性格害左,咁就報左......其實記返個課程要HKD8000,持續進修基金只可claim 八成,另外仲有HKD700雜費要自費,加埋我都要實付HKD2300,而一個AOW課程都只係差不多價錢,搞到自己除左要上一啲自己唔想上0既生態堂之外,仲花左好多時間。
而上潛水堂時,竟然另我發覺原來我都幾唔鐘意揹樽潛水0既感覺,我到呢家先發現呢樣野,證明我真係好唔用心去了解自己......第一次上潛水堂時喺船上嘔到七彩,我記得以前考OW都係咁,琴日上潛水堂前又肚疴,夜晚返到屋企又好唔舒服,又唔夠訓,又好似發燒咁,好彩今日終於捱完。整個課程都俾阿Sir 話我做Neutral Buoyancy(中性浮力)做得好差,我自己都覺得係,真係考完AOW好似都比OW的人仲要差。見到阿Sir同啲同學好認真又有鐘意好開心好投入咁潛,我先明白佢地真係好鐘意潛水呢樣野,而我就相反。同學問我好唔好玩,我真係覺得一啲都唔好玩。其實潛水係一種要hea 0既運動,因為放鬆對做Neutral Buoyancy有好處,而且落到水就係要停喺度唔郁,我明明都好鐘意hea,但落到水就成日想郁,我都唔知自己到底係想hea定想郁喇。

喺上潛水堂前發現有Free Diving 呢樣野,呢樣係世界第二危險的極限運動,簡單黎講只係閉氣潛水,目前自由潛水閉氣最長時間的世界紀錄是11分35秒(沒有提前吸純氧)、深度是128公尺(除配重和蛙鞋之外沒有其他裝置),真係好勁。呢樣運動配合冥想會更加好,有機會可以自己去泳池試吓。

用排除發又排除埋潛水呢樣野,到底我仲要排除多幾耐先可以搵到我自己真正鐘意0既野呢!?

前排用個女張相key左落火影忍者跑法度,我都係鐘意整呢啲野,再放上網俾人贊0既感覺。


沒有留言:

張貼留言