2019年6月7日 星期五

夢 - 早餐

琴日夢見自己本來喺電話約左阿A食早餐,仲叫佢幫我叫定個餐,準備行過去,點知阿B又打黎約我食早餐,唔知點解我就應承左佢,完全冇諗到阿A咁,去阿B嗰邊途中,我問阿B間餐廳喺邊,佢話喺灣仔附近,去到灣仔沿住金鐘方向行左陣都唔見間餐廳,於是打去問阿B,佢話間餐廳近金鐘,再行左陣終於見到間野,直頭喺金鐘站隔離咁滯,咁啱又撞到阿C幾個,佢地同我講佢地準備去邊,我淨係哦左一吓,心諗,佢地準備去邊關我鬼事,上到去餐廳,差不多11am,唔知點解我手上揸住左袋KFC外賣早餐,阿B仲要同另一個同事坐緊張二人枱,我心諗,咁約我仲乜,之後轉張大啲嘅枱,即刻叫左個A餐,以防夠鐘停早餐,我即向阿B抱怨,本來約左阿A,仲唔駛走黎金鐘咁遠,間野明明喺金鐘又話喺灣仔。

沒有留言:

張貼留言