2020年5月11日 星期一

迷惘

仲有兩個星期就正式失業,琴日仲外賣,因為要等餐等問題,最後用左2.5hr先搵到$55,扣埋撘車錢,得返$20一個鐘都唔知有冇,即刻令我好氣餒,不過今次應該只係好特別0既個別事件,但係自從肺炎導致太多人失業,好多人都湧入外賣業,搞到做外賣搵0既錢都未必夠我每月開支,六月真係要好好記錄一下收支情況。

人生、股市、世界總會有起有跌,唔需要對起跌批判,只需臨在當下,所有野總會升返上去又再跌返落黎。

欠違地前幾日終於見返個女,同佢玩吓,訓吓覺,感覺已經好舒服同幸福。

自從被炒後,寄左好多封履歷表出去,但連見工0既機會都冇,加上面試時都唔知點同人講係俾人炒,睇都真係幾難再搵返同類同價0既工作。

同步地考左保險以及同De Mon 傾吓開公司,但由於太空泛,兩樣野短期內都好難帶到咩野收入俾我咁,所以令我有啲在意,都係唯有繼續靠送外賣黎頂住支出,但預期都未必夠頂,亦都變相要扣老本同埋冇錢再投資,真係此消彼長。

好好奇之後0既情況會發展成點,但我能夠做0既只有做好當下。

"NEVER DEPEND ON SINGLE INCOME, MAKE INVESTMENT TO CREATE A SECOND SOURCE" - WARREN BUFFET

沒有留言:

張貼留言