2020年8月9日 星期日

創業之三

 由6月20日第一次約見第一個人開始,到7月頭開第一個會,到今日公司算成立左2個月,一啲實際成品如易拉架亦以出街,今日去到sale呢一步,對於我黎講真係好難,同D傾電話,回顧返我每一個行動及舉動都令我更了解自己,好清楚自己唔係一個努力0既人,做野亦好求其,呢兩個月亦都冇乜改善,黎到呢一刻雖然未至於話想要放棄,但亦都冇乜心去令自己好努力,呢一次創業就算唔成功,起硬令我更加知道點解自己唔係一個成功0既人,雖然其實我自己之前都諗到,但今次令我可以更加面對現實。不過面對咁努力0既Teammate,真係有啲辜負左佢地。

打緊呢段文0既候,中山雅居樂打黎問我有冇興趣買樓,於是我問返佢有冇興趣做裝修買傢俬...見到自己咁講都覺得好笑,佢仲答我應該有機會合成吓。


創業冇起色,心思就會想放喺股票度,但股票始終唔夠穩,回報又未足以養全家,亦都唔係努力就可以提高回報,但係聽完"相安無事",我都係覺得自己想簡簡單單,平平淡淡,所以成日都係想靠股票投資生活。

沒有留言:

張貼留言