2020年8月14日 星期五

創業之四

 呢個星期因為我做Database時走左方向,另到成件事拖延左一個星期,我感覺到D同我講野時都有種"無你咁好氣"0既感覺,但其實我個人黎講已經做得好急趕,算係好努力,但奈何一直行錯方向,所以結果都係唔掂,最後就令到成件事成條team 唔掂,我講0既所有野對於D黎講好似都係藉口,冇達到想要0既結果就係冇,其他野都唔駛講。由於我做0既Database 0既基礎走錯左方向,就會令到Design Team 做出黎0既野都走錯左方向,最後成間公司都走錯方向,其實有時間,慢慢改正,從頭做過,冇乜問題,不過D就係覺得今個星期冇達成佢預期0既結果,成條Team 就會散,之後就唔駛再做,我同佢0既對話已經開始有啲爭拗0既情況,但由於問題及責任在我,所以我都選擇淨係聽佢講,之後盡量去改善,行返一個正確方向。不過當佢覺得今個星期搞唔掂就散得,之後就可以放棄,咁樣同原本理念係,只要我地兩個唔放棄就可以繼續做落去有所違背,明明就算成team 走左,我咪再搵人繼續做咪得囉,一早已經預左有人會走嫁啦。當然,冇係deadline 前做好預期要做好0既野,冇交到一啲功課俾條team 睇,的確會令條team 冇乜心機繼續做落去。

另一方面,D同我講0既野真係令我反思自己好多,但感覺到佢用啲策略性0既說話方式黎激勵或令我內疚,心裏都係不由泛起反感的感覺,其實我真係越黎越想放棄,感覺呢家做緊0既野都唔係我心裏面真正想做0既野,純粹係為錢,每次同老婆講話想放棄0既說話,佢都會話我又講埋啲咁0既野,或者我都只係想逃避,但要堅持又談何容易,別人就咁講句唔咁易放棄就簡單。

最後,要提一提自己若放棄或失敗到要抱住感謝D及成Team人陪我玩左呢個遊戲咁耐0既心。

沒有留言:

張貼留言